torsdag 1. januar 2009

Godt nytt år!


Til alle mine lesere, både nye og gamle, venner og ukjente, ønsker jeg et riktig godt nytt år!

Etter årets nyttårsfeiring blir jeg sittende igjen med noen tanker om feiringen av det nye året. Feirer vi egentlig inngangen til et nytt år, eller utgangen av et gammelt?

Klemmene jeg gav på overgangen til 2009 var egentlig ikke så mye en feiring av overgangen, like mye som at jeg ville vise mine venner at jeg bryr meg om dem like mye nå som før. At de er mine venner, og at jeg bryr meg om dem, og at overgangen bare var enda en unnskyldning til å vise dem det.

De varme smilene, håndtrykkene, gleden over de fargesprakende smellene var for min del et uttrykk for det samme.

Jeg velger å entre det nye året med gode ønsker for det, og en helhjertet takk for 2008 til alle jeg har delt tiden med. Både oppturer og nedturer. Alle minnne skal hedres med ære.

Tidenes sommer. Frafall i familie og blant venner. Barn. Nye bekjentskaper. Vennskaper som har utviklet seg. Avslutning av forhold. Nye utfordringer. Flytting. Avslutning av jobber. Nye jobber. Finanskrise. Tap. Seire. Internasjonale kriser. Samfunnsforandringer. Kjærlighet og glede.

Måtte 2009 være en opptur for deg og dine! Godt nytt år!

4 eksterne tanker:

Spire sa...

Godt nyttår, Samuel! Måtte du få et begivenhetsrikt 2009!

Selv føler jeg 2008 har vært et helvette, så jeg feira nyttår for at nå er dette året ferdig, inn med det nye!:D

Anonym sa...

Godt nyttår, Samuel!
- Nyttårsklemmer fra Maren (:

Line sa...

Jeg håper du får et veldig godt nytt år, Samuel :D

Fru Irene, ho pene sa...

Godt nytt år!
Guds velsignelser står i kø :-)

om bloggen

Dette er ment å være en blogg hvor jeg skal dele mine meninger, og forhåpentligvis provosere litt :P Dersom du syns noe av det jeg skriver gir mening, eller absolutt ikke, si gjerne ifra :)

Håper jeg kan være litt ironisk, litt poetisk, litt humoristisk og litt saklig, alt etter når situasjonen krever de forskjellige tilnærmelsene :)