fredag 28. november 2008

det er noe i det!

Det er noe i det å legge seg ned og se rett opp på stjernene
Det er noe i det å stå i pøsende regn med åpne armer og ansiktet opp

Det er noe i det å våkne til en soloppgang som fyller himmelen med rødt
Det er noe i det å stå i lavende snø med åpen munn og tunga ute

Det er noe i det å spille gitar på et svaberg med bølgebrus som bakgrunnsmusikk

Det er noe i det å sette pris på en klisjé...


Det er noe i det!

5 eksterne tanker:

Anonym sa...

Helt enig Samuel!
:)
Btw, det er noe i det å lese bloggen din!

-Grace

Spire sa...

Bra skrevet :)

og man like klisjèer;)

Elise sa...

Klisje e klisje får det e møye brukt, for møye..
Og det må jo bety at det e någe bra!
Så, we like Klisjé :D

- Elise

Anonym sa...

Dette er bra!
Digger Eli Anne jeg og!

Gud er god!

rockekua sa...

Jeg er enig! Det er noe i det...!
Karen Elise:
kommenterte kanskje på feil innlegg? men uansett, tusen takk... all ære til Gud!
å jeg digger deg også:D

om bloggen

Dette er ment å være en blogg hvor jeg skal dele mine meninger, og forhåpentligvis provosere litt :P Dersom du syns noe av det jeg skriver gir mening, eller absolutt ikke, si gjerne ifra :)

Håper jeg kan være litt ironisk, litt poetisk, litt humoristisk og litt saklig, alt etter når situasjonen krever de forskjellige tilnærmelsene :)