mandag 15. desember 2008

Tagget.. Favoritt.. Anbefalt

Jeg har blitt tagget. La først merke til det nå, men ble visstnok tagget av vianho den 9. desember. Tidligere har jeg fått favorittaward av Vaarblomsten, og blitt anbefalt av Elise. Det er utrolig hyggelig, men jeg har ikke for vane å lage egne bloggsaker om tags, favorittawards og anbefalinger.

Men når jeg først har skrevet så lite i det siste, er takhøyden for slike ting langt lavere, og jeg gir det et forsøk. Her er reglene jeg må følge;

1. Du må linke til den bloggen som har tagget deg.
2. Lag en liste over seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tag fem andre blogger, og la dem vite det ved å kommentere bloggen deres

Så her kommer lista:
  • Jeg har bitt negler i mange år, og sliter enda med å slutte
  • Jeg ble lurt til å nappe øyenbrynene én gang, og etter å ha sett hvor mye bedre det ser ut uten "bro" mellom brynene så har jeg ikke helt klart å slutte
  • Jeg har veldig lyst å lære meg russisk
  • Jeg har av en eller annen grunn enda ikke fått ordentlig kjeft i telefonselgerjobben, og jeg merker at jeg faktisk har lyst å oppleve det - så jeg har spurt de andre agentene i firmaet om å gi meg nr. hvis dem faktisk opplever en kunde som er helt tullerusk.
  • Jeg er verdens mest distré person, og glemmer spesielt datoer.
  • Jeg liker utrolig godt å skrive blogg!
Og de fem jeg tagger er;
Vårblomsten, Kverulanten, Ikke-mennesker, Menneskedyr og Irene, hun pene

Sånn, da var det gjort :D Hehe, nå må jeg løpe - skal på jobb!

1 eksterne tanker:

Heidi sa...

Nå har jeg gjort det. Jada, jeg er treg.

om bloggen

Dette er ment å være en blogg hvor jeg skal dele mine meninger, og forhåpentligvis provosere litt :P Dersom du syns noe av det jeg skriver gir mening, eller absolutt ikke, si gjerne ifra :)

Håper jeg kan være litt ironisk, litt poetisk, litt humoristisk og litt saklig, alt etter når situasjonen krever de forskjellige tilnærmelsene :)