søndag 14. desember 2008

Kick-ass pingvin!

Siden jeg nettopp postet en skremmende og deprimerende video, tenkte jeg at jeg nå skulle poste en ny video for at mine lesere ikke skal ende opp i en kjip sone av pessimisme og oppgitthet av bloggen min. Da må jeg trå ordentlig til - og dette er da altså en av de mest fascinerende videoene jeg har sett fra dyrenes verden noensinne.




Hvor ofte ser man spekkhoggere på jakt etter en pingvin? Ikke så veldig ofte. Hvor ofte ser man slikt som her på filmen? Aldri! Og hvor fascinerende er det ikke å se at de tar i bruk slike virkemidler som dette for å unngå å bli spist?

En annen video fra hundeverdenen

Del gjerne din fascinasjon i kommentarfeltet! ;) Min fascinasjon er uansett overveldende!

6 eksterne tanker:

Spire sa...

Pingviner er kule:D sett happy feet?

Anonym sa...

Pingu! :)

rockekua sa...

Utrolig kult og facinerende! :D

Samuel sa...

Spire:
Har ikke sett den, er den noe bra? Hehe, men ja, de er kule :D

Anonym:
Eh.. jau ;)

Rockekua:
I agree :D


Legg forøvrig merke til at de som er der er NORSKE :D

Line sa...

Hihi, hadde eg au gjort :D

Fru Irene, ho pene sa...

Surf's up anbefales!
Og Happy feet! :)

om bloggen

Dette er ment å være en blogg hvor jeg skal dele mine meninger, og forhåpentligvis provosere litt :P Dersom du syns noe av det jeg skriver gir mening, eller absolutt ikke, si gjerne ifra :)

Håper jeg kan være litt ironisk, litt poetisk, litt humoristisk og litt saklig, alt etter når situasjonen krever de forskjellige tilnærmelsene :)