tirsdag 26. august 2008

Velkommen!

Velkommen til meg! Velkommen til deg :D

Dette blir da altså min offisielle og offentlige blogg. Vet ikke helt hva jeg skal fylle den med enda; men det blir nok mye personlig, kanskje noen tanker om min tro, om opplevelser, og alt mulig som måtte falle meg inn.

Siden den er offisiell, kommer det nok ikke til å inneha mine aller dypeste tanker - men jeg kommer nok til å være veldig ærlig uansett. Det er godt å ha et sted å slippe fri alle tanker :D

Hakkesåmyemer å si for denne omgang, men jeg kommer sterkt tilbake senere :)

2 eksterne tanker:

Die Nordlichter sa...

Hei på deg :) Fint sitat du har i profilen din ;)

Anonym sa...

Jeeih! Takk for velkomsten! :D Og takk for en plass å besøke når jeg trenger å lese spennende ord og tanker. :)

om bloggen

Dette er ment å være en blogg hvor jeg skal dele mine meninger, og forhåpentligvis provosere litt :P Dersom du syns noe av det jeg skriver gir mening, eller absolutt ikke, si gjerne ifra :)

Håper jeg kan være litt ironisk, litt poetisk, litt humoristisk og litt saklig, alt etter når situasjonen krever de forskjellige tilnærmelsene :)